Konkurs: Susz – moje miasto, moja historia
Z okazji jubileuszu 720-lecia miasta organizatorzy przygotowali szereg wydarzeń ściśle związanych z tym wydarzeniem. Udział w nich to nie tylko znakomita możliwość poznania historii naszego miasta, ale również szansa na zdobycie nagród związanych z obchodami 720-lecia Susza!
Wszystko za sprawą konkursu: „Susz – moje miast, moja historia”, którego organizatorami są: Gmina Susz, Suski Ośrodek Kultury, Muzeum Regionalne w Suszu, Stowarzyszenie historyczno-badawcze „Galea”.
Warunki uczestnictwa:
- Konkurs skierowany jest do uczestników wydarzeń organizowanych na terenie Susza w 2025 roku z okazji jubileuszu miasta.
- W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
- Każdy uczestnik konkursu otrzymuje kartę uczestnictwa, którą należy zachować do końca konkursu.
- Biorąc udział w wydarzeniach organizowanych w ramach obchodów 720-lecia Susza, uczestnik zdobywa pieczątkę potwierdzającą jego obecność.
- Każde wydarzenie wskazane na karcie uczestnictwa uprawnia do otrzymania jednej pieczątki.
- Aby zakwalifikować się do etapu finałowego, uczestnik musi zebrać co najmniej 4 pieczątki.
- Po zebraniu wymaganej liczby pieczątek uczestnik zobowiązany jest do wymyślenia i zapisania hasła, sloganu, rymowanki związanych z Suszem.
- Wypełnioną kartę należy złożyć w dniu 5 października 2025 roku w Muzeum Regionalnym w Suszu przy ul. Wąskiej 5 w godzinach 14.00-17.00. W przypadku osób niepełnoletnich należy dostarczyć również zgodę opiekuna prawnego.
Wydarzenia uprawniające do uzyskania pieczątki:
- Cykl pieszych spacerów historycznych na terenie Susza pod nazwą „Spacerkiem po Suszu” organizowanych w dniach: 25 maja, 22 czerwca, 27 lipca i 24 sierpnia 2025 roku.
- Wystawa plenerowa „Ślady przeszłości” na stoisku Muzeum Regionalnego w Suszu podczas „Dni Susza” w dniach 1-2 sierpnia 2025 r.
- Odwiedziny Muzeum Regionalnego w Suszu w dniu 7 września 2025 roku w godzinach 14.00 – 17.00.
Wyłonienie zwycięzców:
- Spośród prawidłowo złożonych kart uczestnictwa spełniających wymogi formalne, komisja konkursowa wyłoni trzech zwycięzców.
- Komisję konkursową powołuje Burmistrz Susza.
- Komisja oceni przekazane hasła, slogany, rymowanki pod względem oryginalności i zgodności tematycznej konkursu.
- Decyzje komisji są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
Nagrody:
- Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody rzeczowe.
- Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego zakończenia obchodów 720-lecia Susza w listopadzie 2025 roku lub w innym, wyznaczonym terminie.
Szczegółowe informacje na temat konkursu zawarte zostały w jego regulaminie:
Regulamin konkursu: Susz - moje miasto, moja historia (241,65KB)