Stypendia Burmistrza Susza dla uzdolnionych uczniów pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Susz
Z dniem 6 czerwca 2025 roku w życie weszła Uchwała Rady Miejskiej w Suszu Nr XIII/86/2025 z dnia 7 maja 2025 roku zmieniona uchwałą Nr XIV/94/2025 Rady Miejskiej w Suszu z dnia 20 maja 2025 roku.
Wraz z wejściem w życie powyższych uchwał na terenie Gminy Susz zaczęły funkcjonować Stypendia Burmistrza Susza dla uzdolnionych uczniów pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Susz.
Regulamin przyznawania Stypendium Burmistrza Susza uzdolnionym uczniom szkół podstawowych określa szczegółowe warunki przyznawania stypendiów, tryb i termin składania wniosków oraz kryteria, które należy spełnić by otrzymać stypendium.
Wnioski o przyznanie stypendium za dobre wyniki w nauce i osiągnięcia naukowe w Urzędzie Miejskim w Suszu składają Dyrektorzy szkół podstawowych w terminie do 20 czerwca 2025 roku.
Stypendia przyznawane są raz w roku za osiągnięcia uzyskane przez uczniów w danym roku szkolnym i wypłacane jednorazowo w formie pieniężnej.
Więcej informacji dotyczących Stypendiów Burmistrza Susza znajdziecie Państwo w załączonym pliku: