Jesteś tutaj

WOW-WOW-WOW ! BRAND SUSZA WYRÓŻNIONY!

WOW-WOW-WOW ! BRAND SUSZA WYRÓŻNIONY!

 

 

 

 

WOW-WOW-WOW ! BRAND SUSZA WYRÓŻNIONY!

Zatem mamy i takie wyróżnienie - Rebranding Miesiąca... i to wakacyjnego !!!

Brawa i podziękowania dla wszystkich zaangażowanych w stworzenie nowej twarzy Gminy Susz! :)

DZIĘKUJEMY BARDZO :)

 

 

https://designalley.pl/rebranding-miesiaca-92-gmina.../...

"

Wyjeżdżając na urlop oraz targi IFA 2023, pozbyłem się całego dostępnego urlopu. Do końca roku będę więc siedział w Gdańsku, co akurat dla Ciebie może być dobrą nowiną, bo mam wreszcie czas, by nadrobić blogowe zaległości. Zaczynamy od wyboru najciekawszego rebrandingu czerwca. 

Czerwcowe rebrandingi

W czerwcu brandingowo działo się naprawdę wiele. W brandingowym przeglądzie miesiąca przyglądałem się kilku rebrandingom uczelni, zarówno w Polsce, jak i za granicą czy znakom klubów i związków sportowych.

Rebranding miesiąca: Gmina Susz

Czy zmiana wizerunku małej gminy miejsko-wiejskiej może zostać rebrandingiem miesiąca? Może. Gdyby to było złe to Bóg by inaczej świat stworzył.

Nowe logo Gminy Susz

Do tej pory Gmina Susz reprezentowana była przez logo, w którym znajdował się niezbyt pięknie wyrysowany herb z Św. Rozalią trzymającą różę i nazwy gminy, czasem osadzonej na kolorowej apli. Całości daleko było od profesjonalizmu, a znak głośno wołał o zmianę.

 

Nowe logo posiłkuje się herbem, ale Święta Rozalia jest tu zaprezentowana od frontu. Na plus należy zaliczyć, że projektanci nie starali się na siłę przerysowywać całego herbu, a skupili się na interpretacji jego fragmentu. W nowym logo dopisek Susz pojawia się pod tarczą, co spowodowane jest krótką nazwą. Inne ułożenie logotypu względem tarczy sprawiałoby, że albo sygnet przytłaczałby mocno nazwę miasta, albo trzeba by go pomniejszyć, zmniejszając jednocześnie jego czytelność. Za strategię i design nowego znaku odpowiada Gravite.

 

Wersja w kontrze nie jest prostym odbiciem kolorów. Herb otrzymuje tu dodatkowy biały obrys, a jego środkowa część jest również wypełniona na biało. Wydaje się, że takie podejście do znaku w kontrze wpływa pozytywnie na jego odbiór i czytelność. 

Suplementuj Susz

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszy także debiut nowego hasła reklamowego – Suplementuj Susz. Hasła dość zaskakującego, ale z pewnością zapadającego w pamięć. (...)

Markę samorządu można porównać do człowieka: osoba gustownie ubrana, o intrygującej osobowości i komunikująca się w sposób ciekawy staje się osobowością. Z tego założenia wyszliśmy tworząc od zera zasady komunikacji dla marki i gminy Susz. Projekt był przygotowany wzorcowo. Oparliśmy go na wartościowej analizie strategicznej marki Susz przygotowanej przez doświadczonego specjalistę od marketingu miejsc – dra Jarosława Górskiego z Instytutu Best Place. (…) Od tego momentu Susz gra w lidze mistrzowskich samorządów stosujących zasady nowoczesnego marketingu.

Mateusz Obarek – Właściciel olsztyńskiego Studia Graficznego Gravite

Zmiana logo Gminy Susz nie jest ani największym, ani najgłośniejszą zmianą czerwca. Postanowiłem ją jednak wyróżnić, by docenić, że ten mały ośrodek zdecydował się na powierzenie swojego wizerunku profesjonalistom, co wyszło mu zdecydowanie na dobre. (...)."

 

 

 

Suski Ośrodek Kultury

@Gustaw Grochowski

@Gravite

 

#DodajDoŻyciaSukces

#DodajDoŻyciaDumę

#DodajDoŻyciaŚwiadomość

#SUSZ :)

 

 

Strategia i Księga Znaku dostępne na stronach:

https://susz.pl/pl/content/symbole-susza-patronat-honorowy

https://susz.pl/pl/content/ju%C5%BC-jest-strategia-komunikacji-marki-susz

https://soksusz.pl/mamy-to-strategia-komunikacji-marki-susz