Jesteś tutaj

JUŻ JEST! STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI SUSZ!

JUŻ JEST!  STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI SUSZ!

~~ PAMIĘTNA CHWILA W HISTORII MIASTA SUSZ ~~

 

 

"MAMY TO! Jako pierwsi w historii naszego pięknego miasta wdrażamy ... ZAŁOŻENIA STRATEGICZNE KOMUNIKACJI MARKI SUSZ ❗️❗️❗️

 

* Jakość marketingu terytorialnego ma wpływ na reputację samorządu. Władze lokalne w naszym kraju coraz częściej dostrzegają wartość profesjonalnej promocji. Jeśli robisz pożyteczne rzeczy, informuj o nich. Bez reklamy nikt się o nich nie dowie." Tak rozpoczyna się opracowanie Gminy Susz pt. "ABY SUSZ POBUDZAŁ - ZAŁOŻENIA STRATEGICZNE KOMUNIKACJI MARKI SUSZ", które zostało dziś przyjęte przez Radę Miejską w Suszu. Za przygotowanie opracowania odpowiadał Suski Ośrodek Kultury.

 

* Czego dowiadujemy się z opracowania? Że Susz jest DZIAŁANIEM. Że społeczeństwo jest bardzo mocno związane emocjonalnie ze swoim miastem i sołectwami. Że funkcjonuje wspólnota... i że na tym wszystkim można, bez kompleksów małomiasteczkowości, budować markę.

Biorąc pod uwagę powyższe, w przypadku Susza mamy do czynienia

z ciekawym potencjałem miejsca dobrego do życia. Dzięki temu wybierając życie w Suszu, można autentycznie łączyć przyjemne z pożytecznym. Potrzeba nowoczesnej komunikacji marketingowej Susza w oparciu o powyższe założenia wpisuje się w myśl koncepcji Edwarda Halla mówiącej, że człowiek potrzebuje kontekstu przyjaznej komunikacji. Susz ma walory, które taki pakiet narracyjny mogą tworzyć, by miasto zaistniało na mapie Polski i Europy.

 

* Głęboka analiza, której podjął się dr Jarosław Górski (Uniwersytet Warszawski), stanowi podwaliny dla poszukiwań właściwych sfer działania, przestrzeni które w promocji odgrywają już rolę oraz te które należy wesprzeć przyszłymi działaniami. Analizie podlegały zagrożenia i wyzwania oraz narzędzia powstrzymania wszelkich negatywnych zjawisk. Opracowane, w ramach przeprowadzonych warsztatów, wypracowało również odpowiedź na pytania jakie atuty drzemią w Gminie i jak wykorzystać je przy budowie przewag konkurencyjnych.

W kolejnym etapie w prace włączył się Mateusz Obarek (Gravite) i Maciej Rytczak, którzy stworzyli ostateczną wersję Strategii ubierając ją w brandbook zawierający strategię komunikacji, hasła promocyjne i szatę graficzną. Tandem odpowiada m.in. za opracowanie podobnej dokumentacji strategicznej dla Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie, Port Lotniczy Olsztyn-Mazury, Muzeum Bitwy pod Grunwaldem i wiele innych w kraju i zagranicą.

 

*** Wdrożeniem zajmie się Suski Ośrodek Kultury, który z sukcesem implementował własną strategię promocji "SOK - posmakuj Emocji!"

WWW.SOKSUSZ.PL











WIĘCEJ MATERIAŁÓW SA NA STRONIE: https://soksusz.pl/mamy-to-%f0%9f%92%aa-strategia-komunikacji-marki-susz



 

#jestemzsusza #strategiamiasta #miasto #przyszłość #susz