Serwis internetowy Gmina Susz
Załatw sprawy urzędowe przez Internet!
Zapraszamy do korzystania z Centralnej Platformy E-usług Mieszkańca, dostępnej pod adresem https://eurzad.susz.pl. Za jej pośrednictwem będziemy udostępniać Państwu narzędzia umożliwiające realizację spraw urzędowych przez Internet.
Centralna Platforma E-usług Mieszkańca (CPeUM) to platforma internetowa dla mieszkańców i kontrahentów Gminy Susz umożliwiająca m.in.:
·
Prezentację stanów indywidualnych kont kontrahentów,
·
Prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędem za pośrednictwem przelewów,
·
Uzyskanie kompleksowej informacji o procedurach załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Suszu,
·
Wysyłanie powiadomień za pośrednictwem poczty elektronicznej lub usługi SMS o zbliżających się terminach płatności należności,
·
Wysyłanie powiadomień o aktualnych wydarzeniach.
Dostęp do CPeUM jest możliwy poprzez uwierzytelnione konto użytkownika.
Osoby posiadające konto na platformie EPUAP i potwierdzony profil zaufany mogą zalogować się z wykorzystaniem tego profilu poprzez „Login.gov.pl”.
Osoby nie posiadające konta na platformie EPUAP zachęcamy do jego założenia. Można do tego wykorzystać uwierzytelnianie z bankowości elektronicznej.
Jeśli nie mają Państwo dostępu do bankowości elektronicznej, prezentujemy, jak w prosty sposób, uzyskać bezpłatny podpis elektroniczny (profil zaufany) wymagany do załatwiania spraw urzędowych przez Internet:
Krok 1.
Założenie konta na platformie ePUAP Rejestracja krok po kroku
Ważne!!! Przy rejestracji konta wymagane jest podanie poprawnego numeru PESEL, dodatkowo adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego.
Krok 2.
Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzenia Profili Zaufanych:
Ważne!!! Należy mieć ze sobą dowód osobisty lub paszport
Adres Punktu Potwierdzania Profili Zaufanych:
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6, pok. 2
14--240 Susz