Serwis internetowy Gmina Susz
Protokół i informacja o wynikach konkursu na prowadzenie ŚDS
Przedstawiamy protokół z posiedzenia Komisji Konkursowej do zaopiniowania ofert w otwartym konkursie na realizację zadania zleconego Gminie Susz przez administrację rządową z zakresu pomocy społecznej polegającego na "Prowadzeniu Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy w Suszu w latach 2019-2022"
Burmistrz Susza informuje, że w wyniku otwartego konkursu ofert przeprowadzonego w dniach 13.11.2018 – 07.12.2018 r. Komisja Konkursowa dokonała oceny złożonej oferty oraz wyboru organizacji, która otrzymała pozytywną opinię do udzielenia dotacji na realizację zadania pn. "Prowadzeniu Dziennego Środowiskowego Domu Samopomocy w Suszu w latach 2019-2022"
Szczegółowe informacje o złożonej ofercie, przebiegu jej oceny oraz kwocie przyznanej dotacji zawierają załączniki zamieszczony poniżej.
1. Protokół.
2. Informacja.