Serwis internetowy Gmina Susz
Komunikat organizacyjny Night Run Susz
W związku z organizacją w najbliższą sobotę, 13 lipca, imprezy sportowej Night Run Susz, zapraszamy do zapoznania się z komunikatem organizacyjnym Centrum Sportu i Rekreacji.
1. ZAMKNIĘCIE DRÓG
W związku z organizacją biegu nastąpi tymczasowe zatrzymanie ruchu na następujących ulicach:
- ul. Plażowa, ul. Piastowska, ul. Słowiańska, ul. Prabucka, ul. Skargi, ul. Prusa, ul. Łąkowa, ul. Koszarowa, ul. Dworcowa, ul. Warmińska.
Wstrzymanie ruchu drogowego na wyżej wymienionych ulicach wystąpi w dniu biegu (13.07.2019) od godziny 21:15 do momentu przebiegnięcia ostatniego zawodnika (nie dłużej niż 30 minut).
2. PARKINGI
Prosimy o nie parkowanie samochodów wzdłuż ulicy Plażowej oraz ulic Skargi oraz Prusa oraz przy placu koło Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II.
Parkować będzie można przy ul. Wybickiego koło Urzędu Gminy. Na placu przy ul. Wybickiego jadąc w stronę CSiR, również za Pub’em Sigma (także ul. Wybickiego). Dostępne będą również parkingi przy rynku na ul. Parkowej, koło domu towarowego WDT przy ul. Piastowskiej, koło Szkoły Podstawowej przy ul. Piastowskiej jak i również drugim parkingu przy SP (wjazd w lewo przed Komisariatem Policji). Koło Sklepu Lewiatian (przy skręcie na ul. Wybickiego).
3. BIURO ZAWODÓW (ODBIÓR PAKIETÓW)
Biuro zawodów zlokalizowane będzie w hali Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, ul. Piastowska 5c, 14-240 Susz. Godziny otwarcia:
piątek 12.07 - w godzinach: 18:00 - 20:00
sobota 13.07 - w godzinach 16:00 - 21:00
Organizatorzy uprzejmie proszą mieszkańców Susza i okolic o odbieranie pakietów w piątek 12.07 (w miarę możliwości).
4. BIURO ZAWODÓW (REJESTRACJA ZAWODNIKÓW)
Rejestracja zawodników w biurze zawodów będzie możliwa w dniu biegu w godzinach 16:00 – 21:00. Koszt rejestracji w dniu biegu: 75 zł. Limit zawodników wynosi 500 osób.
5. ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH
Przy odbiorze pakietów należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
6. ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH PRZEZ OSOBY TRZECIE
Istnieje możliwość odbioru pakietu przez osoby trzecie po okazaniu następujących dokumentów:
- pisemne upoważnienie osoby do odbioru pakietu z napisaniem serii i numerem dowodu osobistego osoby startującej oraz za okazaniem kopii dowodu osobistego danej osoby
7. KOLEJNOŚĆ WYDAWANIA PAKIETÓW STARTOWYCH
Zgodnie z regulaminem pakiety startowe wydawane będą zgodnie z kolejnością rejestracji zawodnika wraz z opłatą startową.
Koszulki w pakietach startowych oraz medale zapewniamy dla zawodników, którzy zarejestrują się i opłacą start do dnia: 30.06.2019. Dla osób zarejestrowanych po tym terminie gwarantujemy tylko medal finishera.
8. RAMOWY PROGRAM ZAWODÓW
piątek 12.07.2019
- 18:00 - 20:00 - odbiór pakietów startowych
sobota 13.07.2019
- 16:00 - 21:00 - odbiór pakietów startowych, rejestracja zawodników
- 21:15 - odprawa techniczna (strefa startu przed halą CSiR)
- 21:30 - start biegu
- 22:15 - wydawanie posiłku regeneracyjnego
- 23:30 - regulaminowy koniec biegu*
- 23:40 - dekoracja zwycięzców*
* w przypadku szybszego ukończenia zawodów przez wszystkich zawodników dekoracja zostanie przyspieszona.